רופא מספר 1! במקצועיות, בגובה העיניים ותמיד בסבר פנים יפות
רופא משפחה מספר 1 . מקצועי, אדיב, שירותי ואנושי.
הרופא הכי טוב בעולם!!! כלכך נחמד ומסביר פנים , תמיד זמין ועונה מהר באפליקציה
רופאה עם יחס אנוש מעולים תמיד דואגת ומנסה לעזור ב100 אחוז
רופאה מקצועית מדוייקת מגדילה ראש. רוב ההתקשרות בינינו היא טלפונית אבל תמיד היחס הוא אישי ואכפתי. רופאה אנושית אמיתית ובלתי נתנת להחלפה. תודה שאת שם❤️
סיגל רופאה שירותית ומסורה מאוד. זמינה ונותנת מענה בצורה רגישה ומקצועית.