
עשיתי אצלו ivf. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד וסבלני למיליון השאלות שלי והפניות שלי אליו בואצאפ בכל שעה!! גם ששלחתי לו תוצאה שלילית ישר התקשר לומר שהוא מצטער ושאקבע תור חדש. הזמינות היתה לי משמעותית, גם בפניה אישית אליו ולא דרך אחיות וגם זמינות של תורים. מהיום למחר הכניס אותי לתור טלפוני בקופה.
זה רלוונטי גם לזמן הטיפול וגם אם רציתי לקבוע סבב נוסף בלי להמתין, הרי בשניה שיש וסת, כבר צריך להתחיל סבב חדש אז זה קריטי הזמנים.
אז דרכו קיבלתי יחס אישי של רופא פרטי, בגלל הזמינות שלו והעזרה של המזכירה שלו עם הטפסי 17 וכו'.. אבל זה דרך הקופה שזה משמעותי כי הכל מסובסד.
והבלוג שלו מאוד מעניין, קראתי שם מלא מידע שאף אחד לא אמר לי. מהרופאים של הפוריות והivf.
הרזרבה שלי נמוכה ואף רופא שטיפל בי לא ניסה לעשות משהו כדי לשפר את זה עד שהגעתי אליו!!
הוא אמר לי איזה כדורים לקחת וזה ממש השפיע על איכות הביציות ששאבתי.. וגם פתאום הצליחו לשמר לי! אז מניחה שזה קשור לאיכות הביציות וגם למעבדה של אסותא שהיו טובים.. וברוך השם בזכותו אני בהריון
המלצה של אורדית ב.