הורידו את האפליקציהכדי לראות המלצות של חברים, שכנים, רופאים ומטפלים
רותם י.
ממליצ.ה על גיא לוי
נטע ה.
ממליצ.ה על גיא לוי
ג׳וי ל.
גיא לוי הוא פשוט הרופא שיניים שנכנסתי לקליניקה שלו והרגשתי שנכנסתי הביתה (כמה מוזר)
טיפול מצויין שמשאיר לי שיניים (אם הוא לא עוקר אותו????)בריאות ופה בריא לשנים ארוכות מבלי לפספס דבר ותוך כדי שהוא דואג שאשאר רגועה.
הגעתי לד"ר נעמי רשף לטיפולי אסתטיקה דנטלית, לאחר שהיתי מטופלת במרפאה אחרת ומאז הפכתי למטופלת קבועה. ד"ר רשף היא רופאה בחסד עליון, בעלת ידע נרחב וידי אומן. בנוסף ד"ר רשף תמיד זמינה ומאד סבלנית ושירותית. אני ממליצה בחום.