ד"ר בנימין שחור שימש כמוהל של בני כרמי ביוני 2026. עוד משלב התקשורת המקדימה הבנו שאנחנו בידיים טובות. הוא השרה עלינו רוגע, הסביר הכל באופו ברור. ביצוע הברית הלך חלק כולל שלבי החיטוי וזריקה לפני החיתוך. הוא גם תמך בנו לאחר הברית. החוויה מולו היתה של מקצועיות, שלווה ורוגע. ממליץ על ד"ר שחור בחום!