ממליצה עליה מכל הלב לכל מי שמחפש/ת טיפול מקצועי, אנושי ומסור
אם אתם מחפשים מטפלת מקצועית ,רגישה , אמפתית ואכפתית ,אין ספק שזאת המטפלת שחיפשתם.
ממליצה בחום על אנת, מטפלת מקצועית מאוד, חמה ורגישה, מסורה מאוד למטופליה❤️
ממליצה ממש לפנות לטיפול ראשוני וכדי לקבל הפניה לפנות לרופאת משפחה , אני עשיתי את זה וקיבלתי את הטיפול המתאים והמדויק הרגשתי שמתייחסים אלי ברצינות אחרי שבאתי עם הפניה מרופאת משפחה
מטפלת רגישה, קשובה ומקצועית. נותנת הרגשת מעולה, מלאה בידע וניסיון מוכח עם סוגיות מורכבות ורגישות.
ענבל מטפלת מזה שנים בבעלי. לא ממליצה ממקור ראשון אך מהצד מדהים לראות כמה היא עמוד תווך יציב ומחזק בחיינו.... ממליצה עליה בחום.